.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه معاونان سـباسي و اداري مالي استانداري مازندران
در مراسمي که با حضور وزير اطلاعات و معاون وزير کشور معاونان سياسي امنيتي و اداري مالي استانداري و مدير کل اطلاعات مازندران معرفي شدند. اين مراسم که با حضورمحسني اژه اي وزير اطلاعات ، علي اصغر احمدي معاون بين الملل و هماهنگي امور اقتصادي وزارت کشور، آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه و شفقت استاندار مازندران ....

صبح امروز در مراسمي با حضور وزير اطلاعات و معاون وزير کشور معاونان سياسي امنيتي و اداري مالي استانداري و مدير کل اطلاعات مازندران معرفي شدند. 
اين مراسم که با حضورمحسني اژه اي وزير اطلاعات ، علي اصغر احمدي معاون بين الملل و هماهنگي امور اقتصادي وزارت کشور، آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه و شفقت استاندارمازندران، نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي، معاونان سياسي امنيتي و اداري مالي استانداري و سپس مدير کل اطلاعات مازندران توزيع و معرفي شدند.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اين مراسم با اشار ه به  تاکيد دولت جديد بر عدالت محوري گفت: همه مسئولان استان بايد به اين موضوع پايبند باشند و هر مديري که عدالت را در سرلوحه کارهاي خود قرار ندهد از ما نيست و بايد از جمع ما خداحافظي کند.

بنا بر اين گزارش، جمشيدي ، جعفر قلي راهب و نعمت زاده از نمايندگان مازندران در مجلس و تني چند از مديران کل استان مازندران به ايراد سخنراني پرداختند.

جمشيدي در سخنان خود خواستار پيگيري اعتبار تخصيص يافته به سيل زدگان نکا شد و گفت: معلوم نيست اين اعتبارات کجا مصرف شده است؟.

دراين مراسم ولي الله فرزانه به عنوان معاون اداري و مالي و جواد قناعت معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران معرفي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.